Officielle rallylydighedsprøver i DKK Hundeaktivitetscenter Ringsted den 31. december 2023

Tak for din tilmelding til officielle rallylydighedsprøver i Sydkystens Hundeskole søndag den 31. december 2023.

Det er en stor glæde at kunne byde velkommen til alle der har tilmeldt sig rallyprøverne, til dommere og til hjælpere.

Prøverne afholdes indendørs i Store Hal på DKK Hundeaktivitetscenter Ringsted, Ejlstrupvej 121, 4100 Ringsted.

Er din tæve i løbetid, skal dette meddeles til prøvelederen, når du ankommer. Løbske tæver kommer op sidst i klassen. Tæver i løbetid må først komme ind i hallen, når de øvrige hunde har været oppe. De skal under hele opholdet i hallen (ikke kun på fiberbunden) være iført løbetidsbukser.

Parkering og luftning i henhold til billedet; det er ikke tilladt at parkere ud mod Ejlstrupvej. Der må ikke luftes hunde på det store udendørs areal, da der er sået nyt græs.

Der må ikke bruges flexliner på matriklen til arrangementer, hvor der er offentlig adgang. Alle hunde skal føres i line, medmindre de er på vej ind i ringen/til prøve.

Af kataloget kan du se din hunds nummer/numre. Katalog

Hvis din hund skal op i en anden klasse, end det fremgår af kataloget, så giv gerne besked pr. mail snarest..

Banerne udsendes via Hundeweb 31. december om morgenen. De opslås ikke på dagen.

Der er forskudt start i de klasser, hvor samme fører stiller med mere end en hund. Førerne kan (næsten) selv bestemme, hvor de vil gå banegennemgang og hvordan de vil placeres i startrækkefølgen, de skal bare tage stilling til det inden line-up.

Der er indskrivning fra kl. 8.00.

Stines bane

Jannes bane

08:30 B (13) 08:45 Ø (13)
10:00 Ø (13) 10:15 B (12)