Sydkystens Hundeskoles Hundepris 2023

Den 9. september 2023 blev Sydkystens Hundeskoles Hundepris uddelt for niende gang.

Prisen blev uddelt i forbindelse med et HTM/Rally-arrangement i Hornsherred HTM Klub:

Sonja Ordell Johannessen og Tine Gade

Sonja Ordell Johannessen og Tine Gade fortjener Sydkystens Hundepris for deres frivillige arbejde i forbindelse med afholdelse af VM i HTM/FS 2023.

De har arbejdet utrætteligt med at få stablet VM op, så det blev et mesterskab vi i Danmark kunne være stolte af at vise resten af verden.

Både Sonja og Tine er meget engagerede i alt hvad de laver, og ved VM blev intet overladt til tilfældighederne.

De havde endda overskud til at gøre deres for at fællesskabsfølelsen på tværs af landegrænser i HTM/FS-verden blev styrket med bl.a. en fællesdans ,hvor de stod forrest og gav den gas hver dag under VM.

Sonja og Tine fortjener anerkendelse for deres store arbejde. Der kan ikke være tvivl om at VM blev den store succes, som det gjorde, på grund af dem.

Denne side er senest opdateret 09.09.2023 20:30